Author Topic: Love goes out to  (Read 2262 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #15 on: August 12, 2004, 06:59:00 AM »
Quote
On 2004-08-12 03:53:00, Llahsram wrote:

"I know he has been through a lot. That is why I don't want you to pick on him. He is a nice guy so LAY OFF,BUCKO... What serious shit are you talking about? Who are you, oh brave one who hides in the closet, opps, I mean w/a BAG on your head.  :lol:  "



Llahsram you are such a loser, you steal pages out of artmans book.Why don't you try to come up with your own material, or is it that you are too stupid?

Yea I think you are too stupid.

By the way did you rescue your son yet?You better think about long term, one day you will be so old your son will sign your ass away in a old folks home and get revenge.

OR

One day you will be on life support and he will give the OK to have the plug pulled.

Think about it, incarcerating him  @ Elan is not a smart thing.You are not thinking of the distant future, your descion today will affect your fate tomorrow.

Something to chew on.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #16 on: August 12, 2004, 07:01:00 AM »
Lay off Bucko?

Who do you think you ar3e a gay fag cock in the mouth/Asshole Ron Howard?

FYI Happy days are long gone and the one liners have died out more then 3 decades ago.

Catch up in life retard.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #17 on: August 12, 2004, 09:12:00 AM »
WOW
I sure am glad my interenet svc hasnt been turned on yet in my new home...I can only laugh at you  idiots during the day.
Your just so damn mean and cold hearted.Glad i dont live that way anymore...What a miserable existance it was
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #18 on: August 12, 2004, 09:16:00 AM »
Quote
On 2004-08-12 06:12:00, Anonymous wrote:

"WOW

I sure am glad my interenet svc hasnt been turned on yet in my new home...I can only laugh at you  idiots during the day.

Your just so damn mean and cold hearted.Glad i dont live that way anymore...What a miserable existance it was"


Maren is that you? You found a new crackhouse? I am also glad your internet svc hasn't been turned on in that new crackhouse, hopefully your PC is not gonna be stationed @ that new crackhouse.

Do you have any idea of how fast that PC of yours will get pawned for a $40 peice?
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #19 on: August 12, 2004, 08:23:00 PM »
Who cares from a mother who cant even control her own child LADY GET LOST you SUCK!!!!! and ART... MOVE ON.....
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #20 on: August 13, 2004, 06:50:00 AM »
Quote
On 2004-08-12 17:23:00, Anonymous wrote:

"Who cares from a mother who cant even control her own child LADY GET LOST you SUCK!!!!! and ART... MOVE ON....."


Very good post, I couldn't have worder it any better.

LOL "who cares from a mother who can't control her won" :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #21 on: October 23, 2004, 09:09:00 PM »
Man I shouldn't even bring this shit back up considering it is archived back now, but this is maren.  Art my name is Maren not Mauren and you aren't helping by saying I "might have a problem or need help"  I have never used a needle in my life, or exchanged any sexual favors for anything. And the only guy who's dick I suck is my boyfriends. I know who writes this stuff. It is Jordan cuz I was mean to him once and I think he cried or something. To tell you the truth I don't need anyone to console me when people write this garbage because it doesn't even make sense. If someone kicked up some real issues it might bother me, but in all honesty I smoke pot sometimes and drink beer sometimes. I am a 22 year old girl.  And thats pretty fucking normal.
So people stop trying to be on my side by saying that "oh maybe Maren has a drug problem but she's a good person"  I don't have a drug problem and I'm not that great of a person.  And NO ONE here even knows me in real life with the exeption of Michelle, Danielle, and Rachael.  But everyone has there hobbies, and if making up off the wall shit about me is one of them go for it.  Here I'll post somepictures that you can make fun of me for.  But I cant guarantee I'll be back to read your responses. Oh yeah Im a democrat too. So you can verbally vomit about that if you want.  Much love!

http://www.myspace.com/index.cfm?fuseac ... 1023181030
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #22 on: October 24, 2004, 12:14:00 AM »
WOW PEOPLE !!!! i stated b4 how i stumbled across this board. Now i realize that most of you people are fucked in the head !

I mean damn !!!! reading these posts are like reading a script from a movie about crazy people.


i think you all need medication ! HEAVY medication

then again you're all probably on meds anyway !

you're all whacked !  :eek:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Mister Pink

  • Posts: 1140
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #23 on: October 25, 2004, 01:41:00 PM »
thanks!  :wstupid:

while we're at it, Love Goes Out to: All my niggers on the East, West, and Central side, but not to the North or South side, cause some of those guys are dicks! hear that? you're a dick!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
quot;Its a shame the way she makes me scrub the floor\" - Bob Dylan

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #24 on: November 15, 2004, 09:03:00 AM »
you never met Maren. I did, these   are lies. Have fun children :em:  :em:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Anonymous

  • Newbie
  • *
  • Posts: 164659
  • Karma: +3/-4
    • View Profile
Love goes out to
« Reply #25 on: November 15, 2004, 09:06:00 AM »
THANKS KEN Z! we all know you and Maren are starting a cult
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »